Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" pojęcie"
27 wyników
[1-20] [21-40]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022
Gałecka A., Ganc M. Stabilność finansowa gmin wiejskich województwa lubelskiego w latach 2016-2020 pdf
2. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Bieńkowska-Gołasa W., Gołasa P. Turystyka filmowa jako element promocji regionu pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Gomoła B., Jaska E., Werenowska A. Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu wizerunku marki pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Dubicki P., Kułyk P. Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej pdf
5. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Goryńska-Goldmann E. Geneza i pojęcie żywności lokalnej w powiązaniu z ideą zrównoważonejkonsumpcji pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Zalega T. Deconsumption in consumer behaviour of Polish seniors pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Paluszak G., Wiśniewska-Paluszak J. Hipoteza efektywnego rynku versus analiza techniczna rynku finansowego pdf
8. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2018
Kudełka W., Strzelecki K. Ocena wiedzy i postaw rolników na temat upraw genetycznie zmodyfikowanych organizmów pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Lemanowicz M. Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu – instrumenty, narzędzia, trendy. Przykład województwa świętokrzyskiego pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Hadryjańska B., Mrowicki J. Obligacje przychodowe jako narzędzie zwiększające zdolności inwestycyjne gmin wiejskich w Polsce pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Szalonka K., Witek L. Percepcja zdrowej żywności a zachowania konsumentów pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Grzegorczyk W. THE PROBLEMS OF MARKETING PERFORMANCE MEASUREMENT pdf
13. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Żurawski J. Autopromocja mediów lokalnych pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Wawrzyniak A. Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2013
Chotkowski J. Rynek jako podstawowa instytucja gospodarki – pojęcie, struktury, efektywność pdf
16. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2013
Zimmer Y. UNDERSTANDING GLOBAL AGRICULTURE THROUGH AGRI BENCHMARK pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Hadrian P. Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2011
Grębowiec M. Znaczenie innowacji produktowych w rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie branży owocowo-warzywnej pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2011
Mazur I. Institutionalization of Shadow Economy in Ukraine pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Jurkowski R. Interes konsumenta a interes banku w umowach o kredyt na zakup samochodu pdf